کد خبر: 70351

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۴

برقراری روزانه بیش از دو هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی گیلان گفت:ماهانه ۶۳ هزار و ۵۳۸ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان داریم که این آمار روزانه ۲ هزار و ۵۵ تماس می شود.       به گزارش املش ما ،سرهنگ سیدمحمد حسینی مقدم، رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی گیلان امروز در نشست با اصحاب […]

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی گیلان گفت:ماهانه ۶۳ هزار و ۵۳۸ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان داریم که این آمار روزانه ۲ هزار و ۵۵ تماس می شود.    

 

سرهنگ حسینی مقدمبه گزارش املش ما ،سرهنگ سیدمحمد حسینی مقدم، رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پلیس ۱۱۰ از سال ۷۹ همزمان با ولادت حضرت علی(ع) در ۳۰۰ شهر کشور در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با شعار «مردم محوری و پلیس جامعه محور» شروع به فعالیت کرد.

وی در خصوص فعالیت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰،افزود: پس از تماس شهروند،کاربر نوع ماموریت رل کاملا دریافت می کند و سپس از طریق شبکه بیسیم به ماموری ابلاغ می کند، سه نوع تماس عملیاتی، مشاوره و مزاحمت  داریم. در بخش تماس های عملیاتی زمان حضور معمولا به ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه و بررسی اطلاعاتی که ممکن است تا یک هفته هم به طول انجامد، تقسیم می شود.

سرهنگ حسینی مقدم یکی از مشکلاتی که ممکن است در حوزه ماموریت های مرکز فوریت های پلیسی اختلال ایجاد کند،عدم آشنایی مردم با حوزه فعالیت های این پلیس است، گفت: اختلافات ملکی مالک و مستاجر، مزاحمت های تلفنی، تهدید و تخریب اموال عمومی و اختلافات خانوادگی جزء مصادیق فوریتی نیستند بلکه شامل مصادیق مشاوره ای هستند.

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه سد معبر و پارک خودروها در مکان های ممنوع از دیگر مواردی است که شامل مصادیق فوریتی نمی شود، گفت: خواهشی که از شهروندان داریم اینکه سعی کنند از پارک خودر در معابر و جلوی منازل خودداری نمایند.

وی ادامه داد:تصادفاتی که تا سقف ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشند، نیازی به تصویر کروکی ندارند و شهروندان می توانند با مراجعه به شرکت های بیمه ای خسارت خود را دریافت کنند و نیازی به حضور پلیس در صحنه نیست.

این مقام انتظامی با تشریح فعالیت های این پلیس،گفت:در پنج ماه و ۲۰ روز نخست امسال، ۳۵۹ هزار و ۶۲۴ تماس با مرکز فرویت های پلیسی داشتیم که که از ۲۱۶ هزار و ۱۹۲ تماس منجربه عملیات شده، ۱۳۷هزار و ۸۵۱ تماس نیازمند بررسی اطلاعاتی بوده، ۵ هزار و ۵۸۱ تماس هم سایر و مزاحمی بوده است.

سرهنگ حسینی مقدم با بیان اینکه میانگین زمان حضور مامورین در صحنه ۹ الی ۱۰ دقیقه بوده است، بیان کرد: ۱۲ درصد تماس ها در حوزه راهور و ترافتیک بوده است و امسال میزان تماس  شهروندان با پلیس ۱۱۰ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد:در بحث تخلفات بیشتر و در بحث اتباع بیگانه کمترین تماس را داشتتیم، بیشترین تماس ها از شهرستان رشت و کمترین تماس ها از شهرستان املش بوده است.

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد:ماهانه ۶۳ هزار و ۵۳۸ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان داریم که این آمار روزانه ۲ هزار و ۵۵ تماس می شود که روزانه حدود هزار تماس معادل ۴۸ درصد تماس ها از مرکز استان صورت می گیرد.
خبرگزاری ایسنا

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کسب درآمد