کد خبر: 63813

تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۸:۱۹

رئیس آموزش و پرورش املش: ۲۶ واحد آموزشی در املش هوشمندسازی شد

رئیس آموزش و پرورش املش گفت: تاکنون ۲۶ واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دخترانه و پسرانه به تجهیزات هوشمند در حد نیمه الکترونیک و الکترونیک مجهز شده‌اند. به گزارش املش ما ، بهرام صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس این شهرستان از سال ۹۰ آغاز شد و […]

رئیس آموزش و پرورش املش گفت: تاکنون ۲۶ واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دخترانه و پسرانه به تجهیزات هوشمند در حد نیمه الکترونیک و الکترونیک مجهز شده‌اند.

مدارس هوشمندبه گزارش املش ما ، بهرام صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس این شهرستان از سال ۹۰ آغاز شد و تاکنون ۲۶ واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دخترانه و پسرانه به تجهیزات هوشمند در حد نیمه الکترونیک و الکترونیک مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پنج واحد از ۲۶ واحد مدارس هوشمندسازی شده شهرستان املش غیردولتی هستند،گفت: از مجموع این تعداد واحدهای آموزشی هوشمندسازی شده شهرستان املش یازده واحد در مقطع ابتدایی، ۴ واحد در مقطع متوسطه اول و یازده واحد هم در مقطع متوسطه دوم است.

رئیس آموزش و پرورش املش تجهیزات هوشمندسازی مدارس را به پنج نوع نیمه الکترونیک، الکترونیک، نیمه هوشمند، هوشمند و هوشمند پیشرفته تقسیم کرد وافزود: از مجموع ۲۶ واحد مدارس هوشمندسازی شده شهرستان املش، ده واحد آن به تجهیزات الکترونیک دارای پرده لمسی و ۱۶ واحد هم به تجهیزات نیمه الکترونیک دارای پرده نمایش تجهیز شده‌اند.

صفری گفت: ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار امسال برای هوشمندسازی مدارس شهرستان املش اختصاص یافته که در صورت تخصیص کامل آن که نزدیک به شش برابر میزان پارسال است، می‌توان ۱۶ واحد آموزشی این شهرستان را به تجهیزات هوشمندسازی مجهز کرد.

وی گفت: شهرستان املش ۱۱۰ واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دخترانه، پسرانه و مختلط و ۵ هزار و ۳۶۵ دانش‌آموز دارد که با محاسبه پنجاه میلیون ریال برای هوشمندسازی یک واحد آموزشی، در مجموع ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تجهیز ۸۴ واحد آموزشی باقیمانده شهرستان املش به تجهیزات هوشمندسازی مدارس نیاز است.

رئیس آموزش و پرورش املش بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه روش‌های نوین و راه حل‌های مبتنی بر فن آوری اطلاعات، ایجاد محیطی پویا و جذاب برای شکوفایی کامل استعدادها و بروز خلاقیت‌های فردی و جسمی دانش آموزان تأکید بر مهارت‌های تفکر و تحقیق، فراهم کردن انواع شیوه‌های نوین آموزشی جهت استعدادهای مختلف مبتنی بر بهره‌گیری از هوش‌های چندگانه، فراهم کردن محیط یاددهی و یادگیری و استمرار آن در داخل و خارج از مدرسه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کسب درآمد