کد خبر: 61024

تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۹

ارتقا کیفیت خدمات رسانی موجب رونق اقتصادی واحدهای گردشگر پذیر خواهد شد

نشست هم اندیشی مدیران گردشگری منطقه ۲ استان گیلان در چمخاله برگزار شد. به گزارش خبرنگار املشما ، عصر دیروز  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان بمنظور توسعه رونق اقتصادی صنعت گردشگری همایشی برای مدیران گردشگری منطقه ۲ استان گیلان برگزار نمود . در این نشست جانشین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و […]

نشست هم اندیشی مدیران گردشگری منطقه ۲ استان گیلان در چمخاله برگزار شد.

فعالین گردشگری گیلانبه گزارش خبرنگار املشما ، عصر دیروز  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان بمنظور توسعه رونق اقتصادی صنعت گردشگری همایشی برای مدیران گردشگری منطقه ۲ استان گیلان برگزار نمود .

در این نشست جانشین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم کیفیت افزایی ، کارآمدسازی نیروی انسانی، استانداردسازی اماکن و خدمات و نیز تلاش برای جذب رضایت گردشگران داخلی و خارجی تاکید نمود.

طالب بزرگی نژاد افزود: با توجه به اینکه استان گیلان یکی از مهمترین نقاط گردشگر پذیر در کشور است ،تاسیسات گردشگری است باید با ارائه خدمات کیفی تر موجب رونق اقتصادی خودشان گردند.

پرسش و پاسخ درخصوص نحوه ارائه خدمات، ارائه راهنمایی برای تدوین برنامه های در دست اقدام و نیز بیان مشکلات و موانع تاسیسات اقامتی از سوی مدیران این واحدها بخش دیگری از این نشست بوده است.

به گزارش خبرنگار ما در این نشست که در هتل ستاره دریای چمخاله برگزار شد، فعالین گردشگری  از شهرستان های املش، رودسر و لنگرود حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کسب درآمد