کد خبر: 56467

تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۸

۱۰ روش ساده برای چربی سوزی را بشناسید

انباشت چربی های اضافی و اضافه وزن، یکی از معضلات جدی در عصر صنعتی است و حذف چربی های زاید به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده است. به گزارش املش ما ، در این نوشتار با ۱۰ عامل مهم از جمله مواد غدایی موثر در چربی سوزی آشنا خواهید شد که عبارتند از: ۱ […]

انباشت چربی های اضافی و اضافه وزن، یکی از معضلات جدی در عصر صنعتی است و حذف چربی های زاید به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده است.

غذابه گزارش املش ما ، در این نوشتار با ۱۰ عامل مهم از جمله مواد غدایی موثر در چربی سوزی آشنا خواهید شد که عبارتند از:

۱ – زنجبیل

به هضم غذا و افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند و به کاهش چربی و وزن منجر می شود.

۲ – روغن نارگیل

باعث سوخت چربی برای کسب انرژی شده و کلسترول سلول های بدن را کاهش می دهد.

۳ – گریپ فروت

که باعث سرعت یافتن سوخت و ساز بدن و سوختن چربی بدن می شود.

۴ – فلفل تند

دارای ماده کابسیسن بوده، دمای بدن را افزایش داده و باعث عرق می شود و به افزایش مصرف انرژی و سوختن کلسترول می انجامد.

۵ – چای سبز

نوشیدن چهار تا ۵ فنجان چای سبز در روز باعث کاهش کلسترول و سوختن چربی می شود.

۶ – آب

نوشیدن مقدار زیادی از آن باعث دفع سموم بدن و افزایش فعالیت سلول ها برای سوختن چربی می شود.

۷ – پیاز

به گردش خون کمک کرده، هضم غذا را تسریع بخشیده و آب بدن را کاهش می دهد امری که به افزایش سوخت و ساز و سوختن چربی منتهی می شود.

۸ – قهوه بدون شکر یا شیر

چربی را سوزانده و مصرف انرژی را تا صد کالری در روز افزایش می دهد، برای تاثیر بیشتر توصیه می شود دستکم دو فنجان قهوه در روز مصرف شود.

۹ – گوشت گوسفند

پژوهش های علمی ثابت کرده که مواد موجود در گوشت گوسفند اثری مثبت در روند سوختن چربی و افزایش سوخت و ساز بدن دارد.

۱۰ – ورزش

از آنجا که غذا به تنهایی برای چربی سوزی کافی نیست، باید ورزش نیز در فعالیت روزانه گنجانده شود که کلید سوختن چربی، سلامتی، کاهش وزن و مزاج خوب است.

 

 

 

العالم

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کسب درآمد