کد خبر: 54948

تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱:۲۴

اینترنت گیلان روی خط قطع و وصل/درآمد بالا ، کیفیت پائین خدمات پس از فروش

قطع و وصل شدن اینترنت مخابرات گیلان در چندین نوبت از ساعات روز مشترکان را کلافه کرده است.   به گزارش املش ما به نقل از فارس  قطع و وصل اینترنت چندین نوبت از ساعات روز مشترکان مخابرات گیلان را دچار کلافگی کرده است. با توجه به اینکه امروزه بیشتر فعالیت‌ها از طریق اینترنت انجام […]

قطع و وصل شدن اینترنت مخابرات گیلان در چندین نوبت از ساعات روز مشترکان را کلافه کرده است.

 

اینترنتبه گزارش املش ما به نقل از فارس  قطع و وصل اینترنت چندین نوبت از ساعات روز مشترکان مخابرات گیلان را دچار کلافگی کرده است.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر فعالیت‌ها از طریق اینترنت انجام می‌شود قطع و وصل شدن اینترنت موجب ایجاد اختلال در انجام فعالیت‌ها می‌شود به ویژه اینکه پس از سفر هیئت دولت به گیلان مشکل قطع و وصل شدن اینترنت افزایش زیادی پیدا کرده است.

۲۰۲۰ مخابرات گیلان نیز هربار در پاسخ به مشترکان اظهار می‌دارد که قطع اینترنت به صورت سراسری است، اما مشخص نیست چه مدت این روند باید ادامه یابد.

این روزها مطالعه و پیگیری اخبار، خرید اینترنتی، کسب و کار، پرداخت قبوض و ارتباط با دوستان و آشنایان و… از طریق اینترنت انجام می‌شود اما روند کندی در سرعت و قطع و وصل شدن اختلال در کارها ایجاد می‌کند.

هر چند قطعی یا کندی اینترنت عموماً سراسری، منطقه‌ای و … است اما توسط پشتیبانی تلفن هر کدام از ارائه دهندگان سرویس اینترنت پیگیری سهل‌تر شده، اگر چه برای دریافت پاسخ باید ثانیه‌های زیادی پشت نوبت قرار گیریم.

بیشتر نقاط گیلان با مشکل کندی در سرعت اینترنت مواجه هستند و در این راستا یکی از مشترکان مخابرات خمام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مشکل کندی اینترنت در خمام در ساعاتی از روز کاملاً مشهود است.
وی ارائه ابزارهای ارائه شده توسط برخی سرویس‌دهندگان، اشکالات ابتدایی مانند روشن بودن فایروال، مشکل در رایانه یا مودم مشتری و … را چندان قابل قبول ندانست و افزود: با توجه به نرم‌افزاری که برخی از سرویس‌دهندگان اینترنت به تازگی برای کنترل وضعیت اینترنت مشترکان خود در اختیار آنها قرار داده‌اند حتی بعضی از مسایل ساده در تماس‌های تلفنی مطرح نمی‌شود اما در تماس با تلفن پشتیبانی شرکت سرویس‌دهنده‌ مورد نظر مواردی نظیر نویز در خط تلفن، تعویض کابل خط تلفن و … به صورت قطعی کارساز نبوده است.

این مشترک با اشاره به اینکه در فروردین ماه جاری نامه‌ای به اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با عنوان «عدم همکاری مخابرات گیلان» ارسال شده است، گفت: در متن نامه مذکور به عدم افزایش پهنای باند توسط مخابرات گیلان اشاره شده که این مشکل همچنان پابرجاست.

به گزارش فارس، با توجه به درآمد بالای مخابرات، سرویس‌دهی مطلوب به مشترکان و انجام پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تضییع حقوق آنها حداقل انتظاری است که از مسئولان مخابرات گیلان می‌رود.

 

 

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

vp

کسب درآمد